Vytvořila bych sadu Polycolorek s 500 odstíny


Omalovánkový tag očima Jany

Dnešní hostující bloggerka  je pro mě velmi speciálním hostem. S Janou se známe … no, u žen se snad ani nehodí říkat, jak dlouho :) Hodně dlouho. Na gymnáziu jsme spolu strávily krásné čtyři roky v jedné lavici a byly si nejbližšími přítelkyněmi.

I když nás život rozdělil a nyní jsme každá na jiném konci republiky, stale o sobě víme. A tím, že Jana začala malovat mi úplně vyrazila dech. A myslím, že i sama sobě :)

Janičko, jsi báječná bytost a moc krásně maluješ. Je mi ctí tu dnes představit tvé odpovědi :)

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Nejraději mám nyní Říši snů (Kerby Rosanes), ale záleží na náladě, je to různé, nemůžu říct, že bych vyloženě nějakou omalovánku nenáviděla, protože si vybírám to, co se mi líbí, a že jsem sakra vybíravá.


Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Polycolorky (mé vysněné) a Mapedky a obyčejné koh-i-noorky.

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Jako že  já bych měla vytvořit omalovánky? To nevím tedy, jak by to dopadlo, ale určitě by to byla tématika týkajících se zvířecích stvořeních a nebo nějaká zátiší.

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Já bych nejraději rozšlapala ty, co při ořezávání se stále lámou a ne a ne je ořezat. Ale stále ořezávám a většinou se doberu i úspěchu

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce bych dala asi TOPP Relaxační omalovánky, své neteři bych dala Zasnění a nepříteli bych nedala vůbec nic, na to jsou omalovánky fakt moc drahé, to je pro nepřítele škoda.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Asi určitě Polycolorek, ale spousta a spousta odstínů, že by i krabička na 500 pastelek byla malá.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola

Takový obrázek fakt nevyberu, protože já nic dvakrát nemaluju, každý obrázek má svoje kouzlo.

 
Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Já se zásadně vyhýbám těm drahým :-), určitě bych nechtěla akvarelové, těm jsem opravdu nepřišla na kloub, ty mě skutečně nebaví.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Co bych nakoupila? Jsem syslík, tak bych si je schovala a něco by mě časem napadlo co koupit za ně. :-)

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí

Myslím, že ano, protože moje sbírka se za 4 měsíce rozrostla hodně, takže do důchodu mám co dělat. Myslím, že přechodnou záležitostí určitě není, baví mě to a moc, nejlepší relax co znám.

Jani moc děkujeme, za tvoji účast v tagu. A ještě jedno velké poděkování ti musím poslat. Nebýt tebe, nejspíš bych ještě stále opakovala čtvrtý ročník a snažila se prokousat matematikou :)

Komentáře