Výjimečný tag s výjimečnou ženou

Omalovánkový tag očima Tamary

Čekala jsem, že ve svých odpovědích bude milá a upřímná. A rozhodně mě nezklamala. Když si dnešní hostující bloggerku Tamaru představuji, vybaví se mi krásná žena. Žena, z níž sálá laskavost a do svého okolí šíří hřejivou atmosféru. 

Stačí jednou navštívit její jedinečný obchůdek a budete okouzleni i vy. Krámek pro děti, místečko, kde pořídíte spoustu skvělých hraček pro své ratolesti a sami pro sebe pastelky nebo jedinečné omalovánky.

Krámek pro děti

Když má někdo velké srdce, tak zbytečně nežvaní a koná. Tamara patří mezi lidi s velkým srdcem. Nejenže s láskou vybírá zboží do svého obchůdku a dává si záležet, aby vybrala poklady, které nás potěší. Ale hlavně, Tami prostřednictvím svého obchůdku podporuje dobrou věc. Z každého našeho nákupu věnuje Tamara část peněz Nadačnímu fondu Pink Bubble. Tami, máš mou velikou poklonu. 

Malířky moje, začtěte se do řádků, které vykouzlí úsměv na vašich tvářích. 

Maluji od jara loňského roku a velice brzy se omalovánky a pastelky zařadily k mým největším koníčkům. Přináší mi velkou radost, odreagování a potěšení, a když se tak soustředím na barvy, pastelky a obrázek, často přicházejí nové nápady a řešení pracovních i jiných problémů či zapeklitostí, se kterými jsem nemohla hnout.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Všechny své omalovánky miluji a není žádná, kterou bych nenáviděla. Projde mi jich rukama velké množství, takže ty, které pak maluji, si pečlivě vybírám a rozmýšlím. Vím naprosto jasně, že kdybych omalovánky neprodávala, měla bych jich několikanásobně víc, než těch 8, které aktuálně mám :)

Kdybych měla vybrat ty, které mi dělají starosti, jsou to omalovánky na téma Harry Potter. Obě mají pro mě zvláštní hodnotu, první jsem dostala od svých blízkých k narozeninám a druhou mi koupil můj sedmiletý synek, jen tak pro radost, za své těžce ušetřené peníze, navíc příběh je můj oblíbený.

 Ale mám velký problém s pastelkami  při vymalovávání těchto knih – v mé sbírce nejsou žádné, kterými by se mi dobře kreslilo a dobře chytaly, takže každý obrázek trpím, bolí mě ruce a nemám z toho to správné potěšení. Není to ale neřešitelný problém a jejich správný čas jistě teprve přijde  :).

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Tak tady neváhám – jsou to KIN Polycolor :). Mám je moc ráda, mají krásné barvy, krásně se mi s nimi kreslí a dodnes před každým kreslením jen tak sedím, koukám a kochám se  :). Taky je to historicky první pastelka, kterou jsem dokreslila až do malinkého špalíčku :). Ráda si opět pořídím i Crayola pastelky, které jsou také mé oblíbené, barevně výborně doplňují Polycolory a mají výborné krytí.


Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Hmm, tady je to těžké. Vždycky jsem si říkala, že na zobrazení fraktálů je nádherný pohled a byly by z toho skvělé omalovánky…postupem času jsem zjistila, že mě vybarvování vzorů moc nebere…takže ty ne. 

Mé nejzamilovanější knihy už své obrázky mají, ale i tak by se mi líbily další omalovánky na téma mých oblíbených knih a knižních řad …. Zaklínač, Enderova série, omalovánky ze světa Arthura C. Clarka, Stopařův průvodce po galaxii…to by bylo něco pro mě.

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Žádné bych nerozšlapala, mám je ráda všechny :). Jediné, se kterými si nerozumím podle svých představ, jsou KIN WAX Aquarell, které čas od času vyzkouším a pak odložím s tím, že žádná sláva…ale o rozšlapání nemůže být řeč :).

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce bych dala některou z omalovánek TOPP a přihodila bych i Romantic country. Neteř je momentálně dvouletá, takže by dostala omalovánky s Krtečkem :). A na nepřítele bych se vykašlala a místo toho dala dárek příteli, to mě těší mnohem víc.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Moje sada by byla plná mých oblíbených barev, takže spousta odstínů žluté, oranžové, červené a zelené…. pár kousků černé, modré a ostatní barvy na doplnění, aby se neřeklo. Taky by tam bylo ořezávátko a guma v tužce. A krabička by byla veselá, v tónu mých oblíbených barev, nejspíš plechová. A klidně by to mohl být mix KIN Polycolor a Crayola.

 
Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Nemám žádný takový obrázek ani touhu, vybarvit jeden obrázek několikrát :).

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Chtěla jsem napsat, že ne, ale jedny mě napadají – měli jsme doma několik sad takových malých reklamních pastelek, co různě dostaly děti, k něčemu byly…. a ty jsou děsné – vůbec nemalují, takže všechny šly pa.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Určitě bych část těch peněz poslala dál tam, kde pomohou. Největší radost je rodina, takže bychom vyrazili na prima výlet. A protože se člověk musí věnovat i svým koníčkům, zbytek by pohltily knihy, další vyšívací sada a nějaká pěkná dobrodružná fantasy hra na xBox  :).

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Kdo ví, co bude za hodinu, den, rok či pět? V tuto chvíli leda doufám, že ano. Jsem svým koníčkům dlouhodobě věrná a jejich řady spíš rozšiřuju, než abych redukovala. Takže optimisticky doufám, že ano.

 Tamaro, moc a moc děkujeme za tvé odpovědi, za tvoji laskavost a za krásný obchůdek, kde je radostí nakupovat.

Komentáře