S humorem jde všechno líp


Omalovánkový tag očima Renaty

Dnešní hostující bloggerka Renata na růžích ustláno rozhodně nemá. Zdravotní postižení ji připoutalo na invalidní vozík a s dýcháním jí pomáhá mašinka. Přesto nečekejte človíčka, který by se litoval nebo fňukal.

Renča má úžasný elán a spoustu energie, kterou vkládá nejen do omalovánek. Její optimismus, milá povaha a smysl pro humor si člověka prostě omotají kolem prstu.

Aktuálně Renču zlobí pravá ruka, se kterou maluje. Reni, všichni držíme pěsti pro štěstí, aby co nejdřív bylo zase líp a mohla ses věnovat malování naplno.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Vlastně žádné své omalči nemám tak, jak je otázka položená :) Dovolím si tedy otázku rozdělit – miluju svou omalovánkovou svatou trojici Milli, Johanna, Lizzie :) a nenávidím všechny ty rádoby omalovánky v odstínech šedi – ale to bych si nikdy nekoupila no :D

 
Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Rozhodně FC Polychromos, naštěstí se dají doplňovat po kusech :)

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Skutečně úsměvná představa :D Ale jeden čas jsem neustále čmárala takové abstraktní kresbičky, různé zakrouceninky, dneska by se to označilo jako zentagle, tak možná to :D

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Takové nemám, já tak jako celkově co si pořídím, tak miluju a i když to třeba není úplně to, co jsem očekávala, mám tendence si to omlouvat a najít na nich něco dobrého, pro co je můžu mít ráda :)

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Mojí babičce je 90 let, rozhodně by mi řekla „jééé, já to neumím“ ale dala bych jí nějaké s ptáčkama a motýlama a né moc drobné tedy, tak asi Antistresovky :)

  Neteř nemám, mám dva synovce a ten starší se poměrně „potetil“, je paselkový, ale nemá na omalovánky pro dospělé trpělivost, tak ho nechám ještě dozrát :)

  Nepříteli bych ze SVÝCH omalovánek nedala žádné, na to jsem moc velká hamna :D

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Tak to bych žádné firmě nepřála, nejspíš by se dostala do úpadku :D

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Takový neexistuje, to by mě nebavilo u sebelepšího obrázku. Jsem v tomhle Střelec, čili potřebuji změnu a hrnu se do nového obrázku s vervou a mám trochu slabší koncovky ;-) 

 
Střídám tedy omalovánky, nerada některé zanedbávám a už když jsem tak ve třetí  čtvrtině stávajícího obrázku, si v duchu vybírám, kterou knihu otevřu jako další. A že mám z čeho vybírat :D

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Bohužel asi ne, mám spíš opačný problém – odolávat, protože účet není bezedný a také toho místa tolik v bytě nemáme, že :D

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Jsem zrovna v životní etapě, kdy nemůžu moc nic dělat pravou rukou (u praváka velká pohroma, zvláště má-li i ostatní končetiny dost k ničemu), tak bych si asi koupila tablet jako větší variantu mobilu, na kterém tou levačkou poměrně něco můžu J Tak sem s nimi :D

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Už jako dítě jsem měla omalovánky moc ráda a papírnictví snad ještě radši než hračkářství, takže za mě omalovánky „forever“, jen doufám, že se to moje tělo opět umoudří a alespoň část ze své sbírky ještě vymaluju :)

Renatko, moc a moc děkujeme za odpovědi. A extra pozdrav posíláme tvé obětavé mamince :)

Komentáře