Pořádáme rodinné malovací výzvy


Omalovánkový tag očima Pavly

Dnešní hostující bloggerka Pavla je pro mě velkou neznámou :). Ve skupině na FB jsem jejích obrázků nepostřehla zatím mnoho. Proto mě velmi mile překvapila, když se s nadšením přihlásila k odpovědím na otázky.

A odpovídá velmi upřímně, velmi mile s elegantní špetkou humoru. A její obrázky? Radost pohledět.

Pavli, předávám ti slovo a už teď se těším na další tvé obrázky :) 

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Nemůžu říct, že bych některou nenáviděla, to vůbec, ale spíš mám velkej respekt z Kerbyho a jeho Animorphie, mám ji dlouho, dostala jsem ji od sestry a ještě jsem do ní nečmárkla. Bojím se, že to zkazím, ale obrázky jsou tam nádherný :-)

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Jednoznačně Mondeluzky :-) Miluju ty odstíny a jak nádherně kryjou a stínujou :-) A to je ani nerozmývám. V těsném závěsu za nimi jsou Polycolor.


Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

To je těžká otázka, malovat neumím, leda bych někomu řekla, ať maluje mé myšlenky :-D Kdybych teda malovat uměla, byly by mé omalovánky krajinové a o životě na vesnici. Možná o té vesnici, ve které jsem vyrostla a tak, jak si ji pamatuju z dětství :-)

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Bude to znít neuvěřitelně, ale FC Polychromos... Ne že bych měla potřebu je rozšlapávat, ale nenašla jsem si k nim takovej vztah jako drtivá většina ostatních... Mám jich kolem dvaceti, skoro je nepoužívám, možná je to tím, že jsem si kusově vybrala zrovna dost nereálný barvy a prostě je neumím pořádně využít.... Vlastně jsem i ráda, aspoň ušetřím, kdyby mi sedly, nutně bych potřebovala všech 120 :-D

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Moje babička by se mi na omalovánky asi vyprdla, ale kdyby ten vztah k malování měla, tak si myslím, že by se jí líbilo něco ve stylu Romantic country :-) Malé neteři bych dala buď Duši lesa, které jsou jednoduché, ale hrozně krásně namalované anebo Cestu k sobě od L. Ernestové :-) A nepříteli? V případě, že bych ho tím opravdu mohla ranit, tak jednoznačně The Little Prince. Ty způsobí minimálně hlubokou depresi i jen při pouhém prolistování :-D

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Určitě by to byly pastelky od Kohinoor, Mondeluz nebo Polycolor a krabička by mohla být hodně pestrá, na první pohled zajímavá, třeba obrázek právě nějaké krajiny, aby na první pohled zaujal :-)

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Tak takový obrázek nemám.... Vlastně jsem ráda za každý, který mám hotový a můžu se vrhnout na další, i když si třeba hned po začátku malování řeknu:"Á sakra, měla jsem to udělat jinak...." - tak prostě pokračuju a něco z toho vznikne :-D A snažím se ten nápad zapamatovat a aplikovat na další obrázek :-) Ale nic bych asi nemalovala dvakrát.... Nebo aspoň jsem zatím neměla tu touhu :-)

 
Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Derwent Artist.... Koupila jsem si pár kusovek, jednou s nima malovala, je to půl roku a už jsem je nevytáhla.... Tvrdý, nevýrazný odstíny.... Nijak mě neláká je znova použít.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Ráda bych jela k sestře do Španělska, ale to by mi situace nedovolila ani tak :-), takže by to bylo jednoznačně za knížky :-)

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Pokud bude malování držet i mé sestry, tak jo :-) Děláme si mezi sebou výzvy, kdy malujeme stejný obrázek, většinou stejnou kombinací barev, a pak dáváme partnerům hlasovat, který je nej :-) A výherkyně zase vybírá další obrázek a barvy :-) Tohle mě hodně baví, je úžasný dívat se, jak každá vnímá barvy i příběh obrázku jinak :-) A nemám ráda nedokončený věci. Mám přes 30 omalovánek, takže mám co dělat příštích 20 let..... :-)

Pavli, moc a moc děkujeme :) Rodinné výzvy jsou mi velmi sympatické. Ať se vám všem dobře daří :)

Komentáře