"Ono to totiž fakt funguje!!! " říká další hostující blogerka

Omalovánkový tag očima Renaty

 Ani na vteřinu nezaváhala a s energií sobě vlastní se pustila do odpovědí na nám již známé otázky. Kdo? Renatka. Další z odvážlivkyň, která se nezalekla mé výzvy a stala se hostující blogerkou tohoto blogu.

Renčiny odpovědi mě moc baví, odpovídá s lehkostí a upřímností. Na její sadu pastelek bych klidně vystála frontu, zato ty omalovánky, nevím, nevím Reni :). Ale kdyby byly od tebe, tak bych do nich šla ;)

Tak už nebudu zdržovat, mizím za oponu. Dámy a pánové, na scénu vchází Renata :)

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Asi nejvíc miluju The One and Only MANDALA Colouring Book :-) To je ta nejkrásnější omalovánka, jakou znám. A taky z ní mám největší respekt. Proto jsem do ní jen trošku čmárla a odložila :-) Zatím nad ní jen tak vzdychám a užívám si listování. A ten formát, a papír – to je prostě bááájo :-)

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Určitě obyčejné Triocolorky a Mapedky. Nedám na ně dopustit! Jsou to prostě zlatíčka :-) za málo peněz, hodně muziky. Já vlastně ani moc nejsem na luxusnější pastelky. Mám doma z těch „lepších“  Marco Raffine, Polycolorky, Polychromky a Dewent Coloursoft, ale přesto, kdybych si měla vybrat, tak jedině Triocolor a Maped. Viděla jsem už tolik krásných obrázků zhotovenými těmito pastelky, že si myslím, že je to spís o „umu“ než o kvalitě  pastelek :-)

Tenhle Renatčin Kompas malovaný pastelkami Triocolor přesně vystihuje poslední větu předchozí odpovědi :)
 
Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Určitě nějaké pohádkové :-) a hlavně hodně ale hodně moc detailní. Ale to se nestane, protože neumím sama namalovat ani kytičku :-)

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Kromě limitované edice od Johanny – Noris Club asi žádné :-) Ty pastelky už u mě nemají skoro žádnou šanci, až jsem se na ně tak těšila. Mdlé, tvrdé... nebo to třeba s nimi jen neumím :-) Ale zatím ještě neházím flintu do žita.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Cukala by mi ruka, kdybych měla darovat zrovna omalovánky :-)), ale babičce určitě omalovánky z edice Topp, neteři nějaké z Levných knih (např. Příroda) a nepříteli např. Ostrov.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Velice ráda Progresskám. A to hlavně, protože jsou ryze české a chtěla bych představit řadu třeba 72ks barviček :-)

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Jakýkoliv obrázek od Johanny :-) a nejhezčí jsou kytičkové mandaly z Tajné zahrady, tam se dá parádně vyřádit :-)

A kytičkové mandaly Renatce opravdu jdou na výbornou :)

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Nejsou. Beru všechno :-D … i ty Norisky uplatnění najdou. Škoda každé pastelky, která není u mě :-)

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Koupila bych si novou kolobrndu, nebo bych to nacpala do cestování. Čím víc toho člověk pozná, tím jsou obrázky veselejší a zářivější, díky novým zážitkům :-)

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Pevně věřím, že ano. Vymalovávám od června 2015 a baví mě to čím dál víc. Pracuji na reklamacích, takže omalovánky jsou pro mě únik od křiku, nervozity a stresu. Ono to totiž fakt funguje!!! :-)

Reni, moc a moc děkujeme :)

Komentáře