Jahodové pastelky? A proč by ne!

Omalovánkový tag očima Zdenky

Má tolik elánu, energie a aktivit. Ani ve snu by mě nenapadlo, že si ve svém nabitém programu najde čas na náš malovací tag :) Našla. A co víc, inspirovaly jste ji vy, které se rády bavíte a našly jste odvahu na mé zvídavé otázky odpovědět.

A o kom, že to mluvím? O Zdence. Je tu prosím někdo, kdo ji nezná? Jednu z "našich" omalovánkových víl? Pokud se hlásíte, je načase to napravit  a prozkoumat jeden z Top 3 omalovánkových obchodů

A teď už pojďme na to. Předávám Zdeničce slovo. A stejně jako vy, se už jen třesu 
nahlédnout malou škvírkou do jejího soukromí.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Milovat a nenávidět možná platí u lásky mezi lidmi, ale ne u lásky k omalovánkám, já všechny svoje jenom miluju :)

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Moje top pastelky jsou Prismacolory, začala jsem se sadou 42 ks a když jsem zjistila, jak jsou skvělé, tak byla sada 150 ks jasná volba. Kromě Prismacolorů bych opakovaně sahala po Albrechtech od Faberu, protože jsou to nedoceněně pastelky, akvarelové, krásně měkké, ale současně se s nimi dá velmi dobře malovat i „za sucha“ mezi ostatními z tého kategorie nemají konkurenci.

Na tyhle pastelky je radost už jenom pohledět :)

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Dlouhou dobu jsem vyráběla šperky z korálků, minerálů, kovových komponentů…takže bych vytvořila knihu, kde by se vymalovávaly a domalovávaly různé šperky – náušnice, sady, tiáry…

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Musím se přiznat, že jsou to Pabla od Caranu, byla jsem na ně strašně zvědavá a natěšená, ale jsou to takové ošemetné pastelky, které dobře kreslí jenom na některé druhy papírů a pokud se člověk netrefí, tak se radost z malování ztrácí…na druhou stranu v těch správných omalovánkách s dobrým papírem malují skvěle a velmi oceňuji jejich krásné pigmenty.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Bohužel moje babička má zbytky zraku, takže omalovánky by neocenila žádné, nejradši bych jí darovala nové oči a pak už je jedno, jaké si vybere, dala bych jí jakékoliv by chtěla. Neteři určitě bláznivé zvířecí, blízké dětské duši (Funny animals, Back to the sea, Fantastic animals, Crazy animals). K nepříteli bych se otočila zády.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Miluju zelenou a červenou barvu, takže by to asi byla nějaká speciální sada pro malování jahod :)


Zdeni, až jednou budeš mít jahodové pastelky, tak do nich jdu. A bud s nima malovat všechny vánoční obrázky :)
Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Obávám se, že žádný takový není. Na omalovánkách mě totiž nejvíc baví, když si vyberu nový obrázek, v tom je pro mě největší kouzlo. Zatím jsem nikdy neměla chuť znovu malovat něco, co už jsem jednou vymalovala a myslím, že ji ani nebudu pociťovat:)

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Tak to vím naprosto přesně, jsou to pastelky z kreativního kufříku, který dostala moje dcera, kromě pastelek jsou tam i fixy, barvy, voskovky….kvalita všeho je prabídná, dokonce věřím, že některé děti to odradí od malování, protože např. obsažené pastelky nemalují, tuha je tak „nastavená“ plnidly, že tam nezůstalo místo na pigment. Takže ty ani tomu nepříteli, zbytek pomůcek je ve stejném stavu nepoužitelnosti.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Já bych si potřebovala koupit čas, abych stíhala všechno, co potřebuji udělat, chci udělat, co mě činí šťastnou…ale to bohužel nejde, takže bych asi jela někam relaxovat nebo pozvala přátele na pořádně velkou a dobrou večeři.

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Tak to rozhodně a každopádně, přes to nejede vlak :)

Zdeni, děkujeme za odpovědi ;)

Komentáře

Okomentovat