Fialové pastelky ve všech možných i nemožných odstínech

Omalovánkový tag očima Ely

Její obrázky mě moc baví. Nato, že je začátečnicí si vede přímo výborně. A když ukáže momentku z procesu tvorby se svými asistenty, obdivuji její tvorbu ještě víc :D


Dnešní hostující bloggerka je velmi milá a sympatická dáma. Proto mě její účast v tagu velmi potěšila. Elo, moc a moc děkuji a posílám pohlazení Eileen i Tobiášovi, protože nepochybuji o tom, že ve tvých super odpovědích mají packy i oni :).

A teď už předávám slovo Ele…

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Jsem teprve začátečník, zatím jsem toho moc nevybarvila, i z časových důvodů... Ještě nejsem ve fázi, kdy bych se k tomuto stavu propracovala, ale nejobtížnější jsou pro mě asi omalovánky s lidmi, tvářemi. Trefit odstín kůže pro mě je a ještě chvíli bude "vyšší dívčí"... :)

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Momentálně testuju Mondeluz 72, ale protože to byla láska na první čmárnutí, asi je jen tak nevyměním.

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Miluju zvířata, jenže omalovánek s tímto tématem je na trhu už víc než dost (naštěstí pro mě). Asi bych chtěla vytvořit něco, co na trhu nejspíš není, něco originálního - napadají mě třeba zamilované páry, nebo scénky z běžného života. To je trošku paradox, vzhledem k tomu, že lidi mi zatím moc nejdou. A nebo... 

Zrovna mě napadly scénky z běžného života s kočkami a psy, to by bylo něco - třeba taková kočka sedící před převráceným vánočním stromkem, nebo pes s kusem slaniny v tlamě...  :D Ale vzhledem k tomu, že kreslit moc neumím, byly by to spíše karikatury. :D

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Určitě Go create - mají docela pěkné odstíny, ale musím na ně víc přitlačit, čímž vznikají rytiny v papíru, kvalita dřeva nic moc a při ořezávání se hodně lámou. Pořád si říkám, jestli něco nedělám špatně já, ale v tomhle případě rčení "za málo peněz hodně muziky" nejspíš neplatí.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičkám, kdyby žily, bych podarovala asi "Dary přírody" - jsou v nich krásné obrázky zeleniny a ovoce, nebo nějaké květinové motivy (ty bych ale musela vybrat extra pro ně, zatím mě kytky moc neoslovily). Pro neteř asi nějaká zvířátka, pokud by si sama nevybrala určité téma. A nepříteli? Nejspíš "Z celého srdce", jako takovou drobnou ironii... :D

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Vybrala bych si buď Maped, nebo výše zmíněné Mondeluzky. Moje nejoblíbenější barva je fialová, takže sada by byla zaměřená na veškeré možné (a určitě i nemožné) odstíny fialové... :D


Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.
Zas a znova bych asi nevymalovávala žádný, třeba dvakrát by mi nevadilo vybarvit cokoli z omalovánek "Proměny zvířat" nebo "Ztracený oceán".

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Myslím, že se v budoucnu budu vyhýbat Go create - ty, co mám, vykreslím, ale už bych je znovu opravdu nechtěla. Jako další bych vybrala pastelky od MFP - Corvette.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Asi bych svým kočkám (Eileen a Tobiáš) koupila další hračky a další obří škrábadlo, aby mě nechali v klidu vybarvovat - ve chvíli, kdy si k tomu sednu mám hned jednu kočku na klíně, nebo na zádech, když vybarvuju vleže (Eileen) a druhá loví pastelky z krabičky, případně se snaží okusovat tu, kterou mám v ruce, po celém obýváku prohání strouhátko či ukořistěné pastelky nebo si lehne na zrovna rozpracované místo (Tobiáš)... Kdo má doma kočku nebo psa tohle určitě zná...  A nebo bych vyrazila na nějaký výlet s přítelem.

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Vymalovávat jsem začala teprve nedávno, ta úplně začátečnická euforie mě už ale určitě přešla a musím říct, že mě to pořád baví. Předpokládám, že vybarvovat budu i dál. Odpočinu si u toho - pokud tedy pominu stres, že nemám milion různých barev a zrovna některou z nich nutně potřebuju... Vzhledem k mým zásobám omalovánek od kamarádů to určitě ani jinak nebude, jen bych potřebovala, aby den měl alespoň 48 hodin. :)

Elo, moc a moc všichni děkujeme.

Komentáře