Dodala bych Prismacolorkám šmrnc i navenek

Omalovánkový tag očima Anny

Do její tvorby jsem se zamilovala hned po zhlédnutí prvního obrázku. S každým dalším mi brada padá níž a níž, i když už si dávno myslím, že víc to nejde. Jde. Aniččina fantazie jde s každým obrázkem dál a její šikovné ruce nezůstávají pozadu. 

O tom, že je Anna můj malířský idol již víte, její Instagram jsem zmiňovala v článku o Inspiraci na sociálních sítích. A pro ty, kteří nečetli, připomínám znovu. Nezapomeňte Aničku followovat, každý její obrázek vám prozáří den. 

A když už o Aničce mluvím, nemůžu nezmínit její velmi laskavou a vřelou povahu. Je to človíček skrz naskrz pozitivní, vždy s úsměvem na rtech. Naše dnešní hostující bloggerka je prostě skvělá celá :)

 
A teď už klasicky předávám slovo. A tentokrát až do daleké Anglie.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Žádnou takovou knížku nemám, všechny pouze miluju. Vzhledem k tomu, že mám momentálně pouze 5 knížek (nejsem fanynka velkého počtu omalovánek, mám ráda, když se mi knížka plní obrázky a ubývají prázdné stránky), tak mám opravdu pouze své oblíbence.

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Tak tady mám hned jasno - Prismacolor. Jsou měkké, lehce se s nimi maluje, kloužou pěkně po papíře a krásně se vrství a propojují. Ano, ubývají mi vyloženě vražedným tempem, takže brzy svoji současnou sadu 48 ks nahradím sadou 72, ale to nevadí, alespoň je vidět, jak často maluju :)))


Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Na trhu mi chybí nějaké pěkné omalovánky na téma cestování. Ano, pár jich vyšlo, ale žádná z nich mě zatím nezaujala. Ty “mé” by byly ideálně v pevné vazbě s luxusním papírem jako má Dagdrömmar a co se týče obrázků - směs významných míst (stavby, přírodní památky) z celého světa a také by tam mohlo být pár momentek s lidmi, třeba turisté snažící se zorientovat v mapě, pár procházející se po Brooklyn Bridge… Obrázky by nebyly příliš titěrné, ale ani by neměly velké plochy a byly velké tak akorát, aby člověku nezabralo měsíc obrázek domalovat. Noooo… nezní to moc reálně, když to tak čtu, ale fantazii se meze nekladou:)))

 Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Teď momentálně maluju převážně jen Prismacolor, DW Inktense a Marco Raffine a s nimi si opravdu rozumím 🙂 Ale než se moje výbava rozrostla, tak jsem mimo Polycolor a Mondeluz pořizovala různé kusovky a mezi nimi Derwent Artist. S těmi jsem bojovala dost, ale nerozšlapala jsem je 🙂 Tmavé odstíny mají v pohodě, ale ty světlé, to je bída. A navíc jsou na mě vážně dost tvrdé.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

No vzhledem k tomu, že mám omezený výběr (mých 5 omalovánek - Dagdrömmar, Romantic Country, Inklings, Čarovný les a Magical City), tak je to celkem jednoduché, babička by dostala Dagdrömmar, protože obrázky nejsou příliš velké a titěrné, potenciální neteř (ta bude až za pár let:)) by dostala Inklings, protože tam jsou samé krásky a nepřítel by dostal jedno velké omalovánkové nic. Pokud bych musela zvolit, tak Magical City, protože ty nejsou pro každého a nejméně by mi chyběly, kdybych je musela dát pryč.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Stala bych se tváří takových pastelek, se kterými mám sama zkušenost a vím, že jsou kvalitní, abych nepropagovala nějaký šunt :)) Takže ideálně Prismacolor. Kdybych je mohla ještě přilepšit, tak bych jim upravila vzhled, protože ten, oproti Polychromoskám, trochu pokulhává, a pastelky nepůsobí tak luxusním dojmem. V sadě bych chtěla dostatek fialových, růžových a zelených odstínů, ty jsou moje nejoblíbenější. Naopak mi přijde zbytečné mít spousty šedých odstínů, ty nějak neumím využít.

 Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Žádný takový asi není, pořád dokola by mě to nebavilo, ale ráda bych si alespoň jednou vybarvila ještě tohle kotě z Dagdrömmar. Malovala jsem ho hned ze začátku, kdy jsem si knížku pořídila a zajímalo by mě, jak bych ho namalovala teď, po půl roce.


Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Podle toho, co čtu a vidím na netu (Ty ses taky několikrát zmínila), tak by to byly Noris Colour.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Nejsem moc na hmotné věci, takže bych vzala přítele a někam bychom vyrazili, třeba na prodloužený víkend, zašli si na luxusní večeři, protože jsme hrozní žrouti a prostě si užili čas spolu. Kdyby něco zbylo, tak bych si to nechala na permici do fitka, protože když hodně a ráda jím, tak musím taky hodně cvičit :))))))))

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Myslím, že určitě budu. Maluju téměř rok skoro každý den a baví mě to více jak na začátku, úplně jsem tomu propadla. Takže bych řekla, že se nejedná o přechodnou záležitost. Myslím, že i když třeba v následujících letech omalovánky odložím, tak se k nim stejně vrátím - třeba až budeme mít v budoucnu děti a jejich omalovánky mi připomenou, jak moc mě vymalovávání bavilo 🙂

Aničko, moc a moc všechny děkujeme.

Komentáře