Čarovné odpovědi přímo od bohyně

Omalovánkový tag očima Kláry
Málokdy mám z písmenek starch. Dnes na mě ale dolehl vší silou. Odpovědi, které se mi na mé zvídavé otázky dostaly, jsou tak neskutečně milé, že mám starch, abych tu atmosféru nepokazila :)
Když Klárka na moji Tagovou výzvu řekla bez váhání “ano”, málem se mi zastavilo srdce štěstím.
Je to žena, která mě velmi inspiruje a vzhlížím k ní s obdivuhodným pohledem. Umí si plnit své sny. Vlastníma rukama vytváří věci, které dělají radost jiným. Tvoří pro bohyně a přitom je sama bohyní. Alespoň v mých očích ano. Protože nerozdává jen radost. Podle mě rozdává lásku. Cítím ji z každého jejího dílka. Ať už z dokonalých šperků nebo dokonalých obrázků.
české omalovánky pro dospělé
Už jen tohle malé nahlédnutí na chystané omalovánky je kouzelné. A co teprve obsah? Podle mě proklaje naše srdce amorovým šípem.
Nebudu přehánět, když řeknu, že mě Klárka naplnila pýchou. Pýchou na to, že jsem Češka. Protože už v září vyjdou její neskutečně krásné, čarovné omalovánky. České omalovánky, v podání, jaké u nás doposud nevyšly. A troufám si tvrdit, že okouzlí nejen nás, ale celý svět.
Čarovné lahodnosti mě prostě očarovaly. Tak jako následující “rozhovor”.
Klárko děkuji. Za odpovědi, za tvoji tvorbu a za tvé srdce naplněné láskou, kterou po malých kouscích dáváš každé z nás.
Malířky, připravte se, při čtení následujícíh řádků budete mít na rtech úsměv. Budete očarované. Krásně očarované. Užijte si čtení ;)
Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?
Na tuto otázku můžu dát snad jedinou odpověď … nejvíce miluju svoje vlastní omalovánky - Čarovné lahodnosti. Milovala jsem ty chvíle, kdy  mi den uběhl ve víru nádherného snění s tužkou a fixou v ruce (s obrovským kotlíkem plným kávy a s chutí domácích karamel, kterým nikdy neodolám) ..  po setmění mě po tváři hladívaly křídla nočních motýlů a tichem noci se jemňoulince nesly lahodné tóny píšťalky, na kterou hrál skřítek, ne vážně ... opravdový skřítek!
..a co se nenávisti týká ... musím se teď smát ... záludná to otázka ... myslím, že asi nenávidím, když se mi zničí obrázek na druhé straně propitím barviček skrz stránku ... a pak je jedno, co jsou to za omalovánky ... a proto mé nové omalovánky budou mít obrázek pouze na jedné straně a na druhé bude jen místečko pro zapsání si ... Kdo, Kdy a Čím obrázek maloval.
Stát se tak na chvíli vílou a zabydlet se v jednom z domečků ... jé tak to by se mi moc líbilo :)
 
Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?
Moje srdce uchvátily barvičky jako takové. Tedy vše, co je barevné miluju. Doplňovat si budu určitě pastelky - Caran D'Ache a Prismacolor, taky Faber Castell, Derwent Coloursoft a Lyra.
Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?
O čem jsou moje omalovánky? :o) Moje omalovánky jsou o Říši Maličkých. O říši skřítků, víl, kouzelných zákoutích plných houbiček a hříbků, malinkatých domečků a zvířátek k zulíbání … prostě plné Čarovných lahodností. Vyjdou v září ... aaaach ... už v září ... nemůžu se dočkat!
Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?
HA HA HA... jéjda tak na tuto otázku asi neznám odpověď.. Když se mi s některými pastelkami nedobře maluje, pak sáhnu po jiných a moc to neřeším.. :)  Asi bych nerozšlapala žádné..chodím převážně bosa.. :)
Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?
No Marti, ty mi teda dáváš... takže mé babičce bych dala omalovánku Blomster Mandala od Maria Trolle, myslím, že by se jí moc líbila, své malé neteři bych dala něco pohádkového..třeba Kraina Basni od Mariola Budek a svému nepříteli bych zákeřně dala svou novou omalovánkovou knížku ... Čarovné Lahodnosti ... TAK ! :)))
Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?
Na tuto otázku nelze odpovědět jinak, nežli ... chtěla bych být tváří hoooodně velkých pastelek a za velmi rozumnou cenu.. to by se mi líbilo moc ... to by bylo o hodně pastelkové  radosti  na světě víc ...
Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.
Asi nejsem ten typický omalovánkový typ ... nejraději kreslím a vybarvuju svoje vlastní obrázky ... ale když bych měla vybrat jeden obrázek pak by v něm muselo být hodně, hodně moc hříbečků a lučních zvonků ... snad i nějaký ten malý, maličký domeček s pecí na chleba a kotlíkem s bublající zavařeninou ... to bych mohla vybarvovat pořád dokola ...
Moc se těším, až poprvé otevřu Čarovné lahodnosti. Bude to jako otevřít zhmotnělý sen :)
Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?
Nikdy bych nechtěla pastelky bez tuhy uvnitř …  možná to zní směšně, ale už se mi stalo, že jsem celou tuhu vytáhla z "těla" pastelky a hned potom se mi rozpadla na prášek v ruce ... to byl běs ... :) je to dávno, prosím na značku se mě raději neptej ... Nicméně pigment jsem pak použila, ovšem tyto pastelky bych už nechtěla ...
Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?
Granule do útulku ... sice to není můj koníček, ale tam bych dala jakoukoli částku, která by ke mně takto "doletěla"...  A pokud se ptáš na mé koníčky ... pak zbožňuju práci s kovem - se stříbrem - a kameny ... ta je taky docela barevná ...
Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Malováním žiju už mnoho let a jen tak s tím nepřestanu ... vybarvovat obrázky je nádherný relax, hladí duši a rozveseluje mysl ... Celý život budu chtít kreslit a vymalovávat ... jinak bych to ani nebyla já ...

Klárko děkujeme! Za všechno!

Komentáře

  1. Milounká Martino, mockrát děkuji za perfektní úvod, který mě nejen rozněžnil a celá jsem zčervenala, ale hladně mě pohladil po duši..
    Děkuji.. vděčně Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji Klárko, za všechno co pro nás děláš. A teď jsem pro změnu rozněžnělá já :) Děkuji M.

      Vymazat
  2. Příjemné povídání, ráda jsem si to přečetla a už se stráááááášně moc těším až vyjdou........to teprve bude zážitek, rukama otvírat knížku a prstíky obracet stránky a vybírat si, který zrovna bude ten můj první............a moc se mi líbilo, že penízky by šly do útulků......to mne mile potěšilo.....protože vím, jak moc to je třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně ve všem s tebou naprosto souhlasím :)

      Vymazat
    2. Ze srdce děkuji za tolik něhyplných slov..

      Vymazat
  3. To budou tak náááádherné omalovánky, že určitě nemůžou chybět v mé sbírce :-). Strašně moc se na ně těším, tohle je přesně můj styl co mi sedí a mám nejraději. Klárko, díky za ně a Martinko, tobě za krásný blog :-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat