A Brothers Grimm Coloring Book

Další Grimmíci pod drobnohledem

Výjevy z pohádek a pohádkové postavičky patří k mým nejoblíbenějším malovacím tématům. Když jsem na Krajině omalovánek objevila tuhle omalovánku, bylo jasné, že musí být moje.

Pohádky bratří Grimmů
A Brothers Grimm Coloring Book, autor Adam Fisher

A protože jsme minule listovali originální Grimmovskou omalovánkou, navázat dnes druhou, byla jasná volba. 



První co mě na knížce zaujalo je její tloušťka. Omalovánka je pěkná baculka a dokonce jí to tak velmi sluší. Velikostně odpovídá českým Antistresovkám.
Na 204 stránkách jsou obrázky jak jinak, než z pohádek. 
Předlohy obrázků jsou jednostranné, což vždy vítám. Umožní mi to použít jakýkoliv kreslící nebo malovací arzenál.

A Brothers Grimm Coloring Book

Papír je slabý až středně silný a příjemný. Drobný detail, který mne těší je úryvek z dané pohádky u každého obrázku. Sice v angličtině, ale to je u originálního vydání logické.

A Brothers Grimm Coloring Book

Jednotlivé obrázky jsou různorodé. Detailnější i prostornější. Prostě tak akorát od každého něco. A milovnice soviček nadchne, že své oblíbené zvířátko tu naleznou hned několikrát.

Takže malířky, jestli hledáte nějakou pohádkovou omalovánkou, kterou zvládnete i když jste třeba začátečnice, A Brothers Grimm Coloring Book můžu jedině doporučit :)

Komentáře